اعزام کاروان بسیج شهرداری مشهد به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یاد «آتشبار ضدطیاره»| ناشنیده‌هایی از تاریخچه فلکه «ضِد» در خیابان امام رضا(ع) مشهد مترو مشهد روز دوشنبه (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد در روز رحلت حضرت امام‌خمینی‌(ره) و روز دحوالارض اعمال‌قانون یک‌ هزار و ۳۶۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۸ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ۵۳ درصد حریق‌ها در مشهد منشأ برقی دارد ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) سلیمی: پیام پویش نائب الزیاره همدلی و وحدت است پیشرفت ۷۳ درصدی رینگ پیرامونی بوستان ۷۳ هکتاری کرامت در مشهد مترو مشهد روز شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد ویژه روز زیارتی امام‌رضا‌(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) قائل‌شدن حق بازتعریف فضاهای شهری برای شهروندان آیین افتتاحیه نخستین همایش ملی برنامه‌ریزی، توسعه و تسهیل زیارت و گردشگری در مشهد | مدیریت شهری، متمرکز بر توسعه فرهنگ زیارت است + فیلم ۴۲۲ واحد مسکونی شهری که درپی سیلاب مشهد آسیب‌ دیده‌اند، نیاز به بازسازی دارند اعمال‌قانون ۲ هزار و ۶۲ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۳ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان آزادی و میدان سپاد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف هم‌زمان با کامیون و سواری در مشهد (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) بازسازی آسیب‌های ناشی از سیلاب در مشهد سرعت می‌گیرد + فیلم مصدومیت ۲۴ نفر در خراسان‌رضوی بر اثر حوادث ترافیکی طی شب گذشته (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) آغاز به‌کار نخستین نمایشگاه کشت گلخانه‌ای و تجهیزات وابسته در مشهد | معرفی دستاورد‌های حوزه تجهیزات منزل با حضور ۸۶ تولیدکننده ایرانی + فیلم برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در مشهد نیازمند بررسی بیشتر و جدی‌تری است
سرخط خبرها

شفافیت، مردم‌محوری و پاسخگویی؛ ۳ رکن کاری روابط عمومی شورای شهر در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۱۵۸۶۷۳
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴
شفافیت، مردم‌محوری و پاسخگویی؛ ۳ رکن کاری روابط عمومی شورای شهر در سال ۱۴۰۲
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: سعی ما بر این است که در سال جدید مردم‌محوری، پاسخگویی به مردم و شفافیت را بیش از پیش سرلوحه کار خود قرار دهیم.

محمد شیخانی در گفتگو با شهرآرانیوز با تشریح رویکرد روابط عمومی هوشمند شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در سال جدید اظهارکرد: محوریت و اساس رویکرد روابط عمومی شورای اسلامی شهر، تقویت ارتباط اعضای شورا با بدنه اجتماعی و مردمی است، بنابراین برنامه‌های سال گذشته را با قوت و قدرت دنبال کرده و رویکرد‌های جدید نیز تعریف می‌کنیم.

وی با اشاره به ادامه برگزاری نشست‌های پای حرف مردم برای بعد از ماه مبارک رمضان تصریح کرد: علاوه بر این، حضور و پاسخگویی مستمر اعضای شورای اسلامی شهر در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری را نیز دنبال خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: به دنبال این هستیم که در آستانه هفته شورا‌ها با یک برنامه‌ریزی جدید، رویکرد‌های نوین پاسخگویی به مردم را دنبال کنیم.

شیخانی با بیان اینکه برنامه «بدون قرار قبلی» که به منظور بازدید سرزده از بخش‌های مختلف شهرداری تعریف کردیم را امسال با قوت بیشتری دنبال می‌کنیم، عنوان کرد: سعی ما بر این است که در سال جدید، مردم‌محوری، پاسخگویی به مردم و شفافیت را بیش از پیش سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی بیان کرد: مردم مشهد را مَحرم خود می‌دانیم و سعی ما بر این بوده که آن‌ها را در جریان تمامی اقدامات و تصمیمات اعضای شورای اسلامی شهر قرار دهیم.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در سال ۱۴۰۲ شفافیت را با قوت مضاعف دنبال می‌کنیم. آخرین مصداق این رویکرد و نگاه را در نشست‌های ارائه برنامه گزینه‌های شهرداری مشهد شاهد بودیم که به صورت برخط در بستر شبکه‌های مجازی نمایش داده شد.

شیخانی اضافه کرد: علاوه بر این «روی خط پاسخگویی» و «جریده شورا» نیز درنظر گرفته شده که هدف آن‌ها، آگاهی‌بخشی به عموم شهروندان از آخرین اقدامات و سیاست‌گذاری‌های شورای شهر است.

وی با اشاره به امکان بهره‌گیری شهروندان و عموم مردم از قابلیت جدید پیش‌بینی شده در برنامه موبایلی «شهر من» برای تماشای زنده جلسات علنی شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار بالغ بر ۲۰۰ هزار کاربر فعال دارد که فرصت ارزشمند و بستر خوبی برای اطلاع‌رسانی محسوب می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->